12 noviembre, 2014

COMUNICAT DEL GRUP MUNICIPAL DEL PARTIT POPULAR DE CATALUNYA A L’AJUNTAMENT DE REUS

Davant l’anunci fet avui per l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, de trencament unilateral per part de CIU del pacte de govern de la ciutat, el Grup Municipal del Partit Popular de Reus vol manifestar el següent:

El Partit Popular de Reus ha garantit sempre l’estabilitat del govern en els moments més difícils  que ha viscut aquesta ciutat.

Els sis regidors del Partit Popular han desenvolupat amb solvència, eficàcia, coherència, responsabilitat i honestedat les funcions encomanades i signades en el pacte de gestió municipal.

No entenem les presses de l’alcalde Pellicer en expulsar el Partit Popular del govern municipal. El Partit Popular ha demostrat sempre tenir paraula, compromís i acord amb el pacte de gestió municipal i amb la ciutat. Vam ser la garantia del canvi i ho hem complert prioritzant la gestió municipal per sobre d’interessos partidistes i canviant un model de gestió, prenent decisions difícils però encertades per tirar endavant la ciutat.

No entenem que Pellicer valori positivament la gestió feta pel Partit Popular a la ciutat de Reus a la vegada que ens expulsa del govern de la ciutat. Entenem que això només respon a que Pellicer ha prioritzat clarament la independència.

El Grup Municipal passarà a formar part de l’oposició i treballarà pel continuar un projecte integrador de ciutat, des del màxim respecte a la legalitat, defensant la singularitat de Reus, dins d’una Catalunya plural, motor d’una Espanya integradora.

Facebook Twitter MySpace Technorati
Menéame Delicious NetvibesYahoo!