16 junio, 2014

Comunicat del Partit Popular de Reus

En relació a la carta que des del Partit Popular vam remetre al President de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Reus, Sr. Isaac Sanromà en data 22 de maig de 2014, el President del Partit Popular de Reus, Sebastià Domènech i la Presidenta del Grup Municipal del Partit Popular a l’Ajuntament de Reus, Alicia Alegret, volem fer les següents consideracions:

- En cap cas la carta va ser enviada com a regidors membres de l’equip de govern de Reus, sinó que es va fer com a partit polític. La carta la signem el president local del Partit Popular de Reus i la presidenta del Grup Municipal del Partit Popular a l’Ajuntament de Reus, fent-nos ressò de les queixes que ens han fet arribar diversos empresaris de la ciutat i membres del teixit associatiu i econòmic de Reus.

- Des del Partit Popular ens referim en tot moment al fet que ens vam veure obligats a prendre la decisió de no assistir a l’acte dels Premis a la Internacionalització per l’enfoc proindependentista que des de la Cambra es va donar a l’acte. A partir d’aquí, el que diem és que si la Cambra de Comerç segueix actuant com un instrument al servei de l’independentisme de Catalunya, el Partit Popular, com a partit polític amb sis regidors a l’ajuntament i representant al consistori d’una part important i significativa de la població reusenca, no podrà continuar recolzant l’activitat de la Cambra de Comerç, ni assistint als actes que convoqui.

- En cap cas s’ha amenaçat mai a la Cambra de Comerç de Reus de retirar cap subvenció econòmica de les que percep de l’ajuntament de Reus, en concepte de les activitats que organitza i que tenen un impacte positiu Reus i un retorn econòmic i social per a la ciutat. Entenem que, sense aquestes aportacions econòmiques, la Cambra tindria moltes dificultats per dur-les a terme.

- La nostra queixa és una qüestió que res té a veure amb el govern municipal. De fet, no som només nosaltres els que considerem que la Cambra de Comerç de Reus ha de recuperar la seva centralitat i capacitat de representar el conjunt del teixit econòmic i empresarial de la ciutat i del territori. Només amb gestos, posicionaments i actes que serveixin per unir, representar i cohesionar al col•lectiu empresarial i econòmic, en comptes de dividir-lo o incomodar-lo amb qüestions que formen part de l’àmbit ideològic i polític, la Cambra podrà seguir ostentant l’important paper que ha jugat durant els últims 127 anys per mantenir la capitalitat comercial i econòmica de la ciutat de

Reus. 16 de juny de 2014

Facebook Twitter MySpace Technorati